jueves, 8 de diciembre de 2022

JO SÓC AIXÍ I AIXÒ NO ÉS UN PROBLEMA III

LAIA (la germana)

    El que més em flipa ara del meu germà Pau és la veuassa que té quan em crida per a dur-me a natació. Crida des de baix de l´escala: “Laiaaaaaa!”. Sempre fa això de cridar-me quan entra a casa i jo em llance escales avall i bote des del tercer escaló i ell m´agafa al vol i riem molt. Ara fa uns dies que, quan entra, diu “Laia” com si estiguera refredat. Li he preguntat si eixa veu era la seua nova veu i m´ha dit que sí i que potser encara li canviarà un poquet, que és per això de les hormones que estan punxant-li. M´ho ha dit mega content i ha cridat “Laiaaaaaa” tan fort que m´ha deixat sorda d´una orella. Anant anant m´ha explicat que està súúúúper feliç de tindre eixa veuassa, m´ha fet una abraçada que quasi m´ofega i m´ha deixat al poliesportiu. Se n´ha anat corrents perquè havia quedat amb Minerva, la seua nóvia, que és molt llesta i que vol ser arquitecta. (...) Minerva és xica i vol ser xica. Ho sé perquè li ho vaig preguntar un dia. Pau em va dir ja fa temps que podia preguntar tot el que volguera i que no em quedara amb cap pregunta penjada dins el cap. (...) A Minerva li vaig preguntar fa temps si estimava el meu germà i em va dir que Pau era el millor que li havia passat en la vida. Pau és el nom que ha triat de xic, el que diu al seu carnet d´identitat i al de la biblioteca. A què és bonic? (...) Sort que fabriquen eixes samarretes-xafa-mamelles que tant li agraden a Pau. (...) Amb els cabells curtets que s´ha tallat està súper guapo també. (...)

    L´altre dia vaig escoltar com li contava a ma mare que el dia que s´afaitara seria un dia important i que faria un vídeo especial. El meu germà es youtuber. (...) La veritat és que Pau fa uns vídeos súper divertits i entretinguts. Explica com fa ell per a ser un xic transsexual i parla sobre les coses que li passen, les que li passaran i tots els entrebancs del DNI. Abans de fer un vídeo m´agafa, m´asseu al sofà i m´ho explica a mi primer. Diu que, si jo ho entenc, ho entendrà tothom... Per a Pau es molt important que la gent entenga què és ser un xic transsexual i que vegen que és una cosa normal... M´agrada veure´l riure, abans estava trist massa dies. Quan jo era xicoteta escoltava com plorava a la seua habitació i com la mare li deia: “Això no pot ser, si eres una xica, serà perquè has de ser una xica. T´hauràs de conformar”. I li deia el nom de abans. En escoltar la porta de ma mare eixint, me n´anava a la seua habitació i m´asseia al seu costat sense dir res, només m´hi estava allà i li donava la mà. Un dia em digué: “Laia, si fóra un xic, tu em voldries igual?” I jo li vaig dir que sempre el voldria fins a la muntanya... (Ara) la mare diu que vol ser youtuber... I vol obrir un canal que es diga “La transmare de Pau”, diu el pare que ara som una família trans. Cada di em mola més la meua família! 


No hay comentarios:

Publicar un comentario